Biraz bekleteceğiz...Bilgilerini kontrol ediyoruz.
icon_player_arrow_down

Radyo dinlemek için
ADBLOCK
eklentisini kapatıp sayfayı yenilemen gerekiyor.

TAMAM
icon_player_favorite ŞARKIYI FAVORİLERİNE EKLEMEK İÇİN ÜYE GİRİŞİ YAP.
icon_player_volume icon_player_mute
OYUN SONA ERDİ! SIRADAKİ ŞARKIYI SEÇMEK İÇİN TAKİPTE KAL
KAPAT
OYUN BAŞLADI! SIRADAKİ ŞARKIYI SEN SEÇ HEMEN KATIL!
SIRADAKİ ŞARKIYI SEN SEÇ RADYONUN KONTROLÜ SENDE! NASIL OYNANIR?
  • Canlı yayında dinlemek istediğin şarkıları ateşle! Listede yukarı taşı.
  • Canlı yayında dinlemek istemediğin şarkıları dondur! Listede aşağı at.
  • Oyun sonuna kadar yeniden kazanacağın haklarınla mücadeleye devam et.
  • Canlı yayında çalacakları sen belirle. En sevdiğin şarkılar radyonda çalsın.
SIRADAKİ ŞARKI
Your Love Kate Linn
SOHBETE KATIL
HAKLARIN
x10
YENİ HAK İÇİN KALAN SÜRE
SOHBETE KATIL icon_close
    JoyTurk
    saniye sonra kapanacak.
    HEMEN DİNLE

    IAB TR

    IAB TR

    IAB TR podcast kanalımızda, dijital reklamcılık sektöründe yaşanan gelişmeleri sektör profesyonelleriyle birlikte değerlendirmek üzere 2020 yılında gerçekleştirmeye başladığımız ve halen devam eden canlı yayınlarımızı ve webinarlarımızı paylaşıyoruz. 1996 yılında Amerika’da kurulan, bugün 48 ülkede faaliyet gösteren dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektör derneği IAB (Interactive Advertising Bureau) tüm dünyada dijital reklamcılık endüstrisinin sürdürülebilir sağlıklı gelişimine destek vermektedir. IAB’nin Avrupa’daki ülke bazlı örgütlenmesi IAB Europe tarafından koordine edilmektedir. Türkiye’de 23 sektör temsilcisi ile 2007’de bir platform olarak kurulan, 2011 Temmuz ayında dernekleşen İnteraktif Reklamcılık Derneği bugün aynı çatı altında temsil edilen yayıncı, reklamveren ve ajanslardan oluşan üyeleri ile faaliyetlerini gerçekleştirmektedir. İnteraktif Reklamcılık Derneği, IAB, amaç ve hedefleri doğrultusunda eğitimden, endüstriyel standartların oluşturulmasına, yarışmalardan sektörel araştırmalara kadar pek çok alanda faaliyet göstermektedir. Bu doğrultuda reklamverenlere, ajanslara ve yayıncılara interaktif iletişimin katma değerini anlatmakta, kamu nezdinde yürüttüğü çeşitli faaliyetlerle endüstrinin sağlıklı ve sürdürülebilir büyümesine katkı sağlamaktadır.

    Tüm Podcast Bölümleri

    • Bölüm 23 - TRT Radyo 1 Çevrimiçi Programı IAB Sohbeti: Dijital Ses Reklamcılığı
      11.08.2021 13:00Bölüm 23 - TRT Radyo 1 Çevrimiçi Programı IAB Sohbeti: Dijital Ses ReklamcılığıReklamcılık faaliyetleri internet ve dijitalin hayatımıza girmesiyle birlikte bambaşka bir boyut kazandı. Öyle ki dijital reklamcılık ismiyle ayrı bir mecra ortaya çıktı ve bu durum reklamcılığın alt dallarına da yansıdı. Bunlardan birisi ve pek konuşulmayanı, radyo reklamlarından da aşina olduğumuz Dijital Ses Reklamcılığı. Çevrimiçi programının bu haftaki konuğu, IAB Ses Reklamcılığı Çalışma Grubu Başkanı Ayşe Ketenci idi ve bu alanla ilgili merak edilen tüm sorulara IAB Ses Çalışma Grubu tarafından hazırlanan Dijital Ses Reklamcılığı Raporu’nun verileri ışığında cevap verilmeye çalışıldı.
      26:46"
    • Bölüm 22 - Ender Merter ile Reklamarkası Programı- IAB Türkiye
      05.08.2021 15:00Bölüm 22 - Ender Merter ile Reklamarkası Programı- IAB TürkiyeEnder Merter ile Reklamarkası programının 30 Temmuz 2021 Cuma günkü konukları IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın ve Başkan Yardımcısı Cüneyt Devrim idi. Dijital reklamlara dair her şeyin masaya yatırıldığı programın konu başlıkları dijital reklam dünyasında güven, eğitim, ödüller ve yeni trendler oldu.
      23:40"
    • Bölüm 21 - TRT Radyo 1 Çevrimiçi Programı – IAB Sohbeti
      03.08.2021 15:00Bölüm 21 - TRT Radyo 1 Çevrimiçi Programı – IAB Sohbeti2020 yılı Covid-19 salgınıyla geçen bir yıl oldu ve hemen her sektör bu küresel salgından olumsuz etkilendi. Sayıları az da olsa salgından olumlu etkilenen sektörler de vardı, onlardan birisi de 5 yılda gerçekleşecek büyümeyi salgının sadece ilk yarısına sığdıran dijital Reklam ve pazarlama sektörü oldu. Pandemide evde kalan kitlelerin internete olan rağbeti ve değişen tüketici davranışları dijital reklamlara da yansıdı. Öyle ki yapılan araştırmalarda Türkiye dijital reklam yatırımları anlamında ivme gösteren ilk 5 ülke arasında yerini aldı.  IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın’ın konuk olduğu programda Türkiye Tahmini Reklam ve Medya Yatırımları ve Adex Benchmark 2020 raporları değerlendirildi.
      14:29"
    • Bölüm 20 – IAB Gaming Webinarı: “Oyun Dünyasının Hukuku”
      26.05.2021 14:20Bölüm 20 – IAB Gaming Webinarı: “Oyun Dünyasının Hukuku”26 Mayıs’ta gerçekleşen IAB Gaming Webinarı, AdColony, PepsiCo ve Publishme’nin destekleriyle ücretsiz olarak katılımcılarla buluştu. Webinarın son oturumunda Maltepe Üniversitesi Hukuk Fakültesi Bilişim ve Teknoloji Hukuku Anabilim Dalı Teknoloji ve Fikri Mülkiyet Hukuku Araştırma Merkezi Müdürü Dr.Mete Tevetoğlu “Oyun Dünyasının Hukuku” sunumunu gerçekleştirdi.
      28:34"
    • Bölüm 19 – IAB Gaming Webinarı: “Espor'un Pazarlamadaki Yeri ve Potansiyeli”
      26.05.2021 13:45Bölüm 19 – IAB Gaming Webinarı: “Espor'un Pazarlamadaki Yeri ve Potansiyeli”26 Mayıs’ta gerçekleşen IAB Gaming Webinarı, AdColony, PepsiCo ve Publishme’nin destekleriyle ücretsiz olarak katılımcılarla buluştu. ‘Espor'un Pazarlamadaki Yeri ve Potansiyeli’ konulu panelin konuşmacıları, IAB TR Espor Çalışma Grubu üyesi ve Publishme Yönetici Ortağı Kerem Emre Akarlar’ın moderatörlüğünde; Riot Games Ülke Müdürü Erdinç İyikul ve Migros Pazarlama İletişimi ve CRM Direktörü Kına Demirel idi.
      56:27"
    • Bölüm 18 – IAB Gaming Webinarı: “Markalar Gaming’i Nasıl Konumlandırmalı?”
      26.05.2021 12:55Bölüm 18 – IAB Gaming Webinarı: “Markalar Gaming’i Nasıl Konumlandırmalı?”26 Mayıs’ta gerçekleşen IAB Gaming Webinarı, AdColony, PepsiCo ve Publishme’nin destekleriyle ücretsiz olarak katılımcılarla buluştu. ‘Markalar Gaming’i Nasıl Konumlandırmalı?’ konulu panelin konuşmacıları, IAB TR Yönetim Kurulu Üyesi ve Vodafone Senior Media Manager Ayşe Ketenci’nin moderatörlüğünde;  Ingame Group CEO’su Burak Gözalan, AdColony Instant Play Satış ekibinde Growth Markets ve Benelux regionlarından sorumlu Emirhan Ayan ve PepsiCo Dijital Strateji, İnovasyon ve Transformasyon sorumlu Pazarlama Müdürü Volkan Budak idi.
      54:52"
    • Bölüm 17 – IAB Gaming Webinarı: “Competitive Gaming, Nasıl Espor Oldu?”
      26.05.2021 12:05Bölüm 17 – IAB Gaming Webinarı: “Competitive Gaming, Nasıl Espor Oldu?”26 Mayıs’ta gerçekleşen IAB Gaming Webinarı, AdColony, PepsiCo ve Publishme’nin destekleriyle ücretsiz olarak katılımcılarla buluştu. Webinarın üçüncü oturumunda IAB TR Espor Çalışma Grubu Başkanı ve Performics Ajans Lideri Özberk Ölçer ‘Competitive Gaming, Nasıl Espor Oldu?’ sunumunu gerçekleştirdi.
      31:42"
    • Bölüm 16 – IAB Gaming Webinarı: “Oyun Yayıncılığının Dünü, Bugünü, Yarını”
      26.05.2021 11:30Bölüm 16 – IAB Gaming Webinarı: “Oyun Yayıncılığının Dünü, Bugünü, Yarını”26 Mayıs’ta gerçekleşen IAB Gaming Webinarı, AdColony, PepsiCo ve Publishme’nin destekleriyle ücretsiz olarak katılımcılarla buluştu. Webinarının ikinci oturumda, IAB TR Espor Çalışma Grubu üyesi ve Publishme Yönetici Ortağı Kerem Emre Akarlar ‘Oyun Yayıncılığının Dünü, Bugünü, Yarını’ sunumunu gerçekleştirdi.
      42:56"
    • Bölüm 15 – IAB Gaming Webinarı: “Nedir Bu Oyun, Kimdir Bu Oyuncu?”
      26.05.2021 10:50Bölüm 15 – IAB Gaming Webinarı: “Nedir Bu Oyun, Kimdir Bu Oyuncu?”26 Mayıs’ta gerçekleşen IAB Gaming Webinarı, AdColony, PepsiCo ve Publishme’nin destekleriyle ücretsiz olarak katılımcılarla buluştu. Webinarın ilk oturumda IAB TR Eğitim Yürütme Kurulu Başkanı ve Netcom Medya Kurucu Ortağı Zeynep Taptık Bilgen “Nedir Bu Oyun, Kimdir Bu Oyuncu’ konusunu anlattı.
      34:42"
    • Bölüm 14 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Dijital Medya ve Reklam Yenilikleri”
      26.03.2021 17:00Bölüm 14 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Dijital Medya ve Reklam Yenilikleri”#IABTRSektörSohbetleri'nin bu bölümünde dijital medya ve reklam yeniliklerini, son dönemde özellikle pandemiyle birlikte platformlarda, mecralarda ve tüketici alışkanlıklarında yaşanan gelişmeleri ve yenilikleri, bu gelişmelerin dijital eskosisteme yansımalarını konuştuk. Konuklarımız Sparkle Medya’dan Rima Erdemir, Unite.ad’den Arman Acar, BluTV’den Mervenaz Atmaca ve PepsiCo’dan Yeşim İpek idi.
      49:00"
    • Bölüm 13 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “2020 Değerlendirmesi ve 2021 Tahminleri”
      21.01.2021 17:00Bölüm 13 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “2020 Değerlendirmesi ve 2021 Tahminleri”#IABTRSektörSohbetleri​'nin bugünkü konukları RVD ve MMA Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın ve RD Yönetim Kurulu Başkanı Volkan İkiler, 2020'de sektörde yaşananlara ilişkin değerlendirmelerini ve 2021 yılı tahminlerini paylaştılar.
      57:50"
    • Bölüm 12 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “İnternet Ölçümlemesi Verileri ve Medya Planlama”
      17.12.2020 17:00Bölüm 12 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “İnternet Ölçümlemesi Verileri ve Medya Planlama”IAB TR Sektör Sohbetleri’nin bu bölümünde Gemius Türkiye’den İdil Kesten ve UM Worldwide’dan Taylan Koru ile "İnternet Ölçümlemesi Verileri ve Medya Planlama" hakkında konuştuk.
      109:25"
    • Bölüm 11 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Influencer Pazarlaması kampanyaları artıyor mu?"
      03.12.2020 17:00Bölüm 11 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Influencer Pazarlaması kampanyaları artıyor mu?"IAB TR Sektör Sohbetleri’nin bu bölümünde, IAB tarafından influencer pazarlaması özelinde sektör genelini anlamak amacıyla gerçekleştirilen Influencer Pazarlaması anketinin sonuçlarını ajans ve marka perspektifinden değerlendirdik. Konuklarımız Unite.Ad’den Arman Acar ve Akbank’dan Ufuk Ercüment idi.
      100:05"
    • Bölüm 10 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “B2B Pazarlamada Dijital Reklamcılık"
      20.11.2020 17:00Bölüm 10 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “B2B Pazarlamada Dijital Reklamcılık"IAB B2B Pazarlama Çalışma Grubu Başkanı Sinem Sandıkçı Gökçen’in moderatörlüğünde gerçekleştirilen ve konuk olarak Vodafone’dan Ayşe Ketenci’nin, Senfonico’dan Aykut Keskin’in ve AdColony’den Dila Özkan’ın konuk edildiği bu yayınında, uygulama örnekleriyle birlikte ajans, platform ve reklamveren perspektifiyle B2B Pazarlamada Dijital Reklamcılık konusu ele alındı.
      55:35"
    • Bölüm 9 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Gaming ve E-spor'un Dijital Pazarlamadaki Yeri"
      05.11.2020 17:00Bölüm 9 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Gaming ve E-spor'un Dijital Pazarlamadaki Yeri"Performics Turkey’den Özberk Ölçer’i, Publishme’den Kerem Emre Akarlar ve Simge Erdoğan’ı ve Coca-Cola’dan Zafer Tipigil’i konuk ettiğimiz bu bölümde, gaming ve e-spor sektör ekosistemini, dijital pazarlama reklam modellerini, marka pazarlama iletişiminde oyunun yerini ve hedefleme seçeneklerini kampanya örnekleri ile birlikte ele aldık.
      105:30"
    • Bölüm 8 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Covid-19'un Dijital Reklam Sektörüne Etkisi"
      27.10.2020 17:00Bölüm 8 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Covid-19'un Dijital Reklam Sektörüne Etkisi"IAB TR Sektör Sohbetleri’nin bu bölümünde, Marketing Türkiye iş birliği ile yaptığımız 2. faz “Covid-19'un Dijital Reklam Sektörüne Etkisi” araştırmasının sonuçlarını Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, IAB Araştırma Yürütme Kurulu Başkanı Burak Yılmaz ve Group M İnsan Kaynakları, Kültür ve Sürdürülebilirlikten Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Aysun Sayın ile birlikte değerlendirdik.
      100:10"
    • Bölüm 7 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Influencer Marketing"
      15.10.2020 17:00Bölüm 7 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Influencer Marketing"IAB TR Sektör Sohbetleri’nin bu bölümünde "Infulencer Pazarlaması Nereye Gidiyor?" konusunu ele aldık. Influencer pazarlamasının geldiği noktayı ve geleceğini tüm paydaşların perspektifinden, dünya ve Türkiye örnekleriyle birlikte değerlendirdiğimiz yayının konukları Arçelik’ten Metin Cherasi, Mediacom’dan Semiha Kayaalp ve Humanz’dan Sezgi Oykur idi.
      56:17"
    • Bölüm 6 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “2020 İlk Yarı Yıl Medya ve Reklam Yatırımları"
      13.10.2020 17:00Bölüm 6 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “2020 İlk Yarı Yıl Medya ve Reklam Yatırımları"Türkiye Medya Yatırımları 2020 Yılı İlk 6 Ay rakamlarının açıklanmasının ardından gerçekleştirdiğimiz bu canlı yayında, IAB Yönetim Kurulu Başkanı Neslihan Olcay, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ayşen Akalın ve Araştırma Yürütme Kurulu Başkanı Burak Yılmaz ile 2020 yarı yıl dijital reklam yatırımlarını değerlendirdik.
      50:06"
    • Bölüm 5 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Yeni Dönemde Markaların 1. Parti Yönetimi ve Stratejileri"
      17.09.2020 17:00Bölüm 5 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Yeni Dönemde Markaların 1. Parti Yönetimi ve Stratejileri"OMD’den Atakan Demirci ve Gökberk Ertunç, Awarion’dan Alp Ayhan ve Adform’dan Lütfü Koçoğlu'nun katılımıyla gerçekleştirdiğimiz bu yayında, cookie sonrası yeni dönemde first parti datanın önemini ve markaların yeni dönem stratejilerini konuştuk.
      110:03"
    • Bölüm 4 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Dijital Ses Reklamcılığı Nedir, Ne Değildir?"
      03.09.2020 17:00Bölüm 4 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Dijital Ses Reklamcılığı Nedir, Ne Değildir?"IAB TR Sektör Sohbetleri’nin bu yayınında Sesin ve ses reklamcılığının dünü, bugünü ve yarınını tüm perspektiflerden, dünya ve Türkiye örnekleriyle birlikte ele aldık; sesin hayatımıza kattıklarını, avantajları ve fırsatları hakkında konuştuk.  Konuklarımız Vodafone’dan Ayşe Ketenci, Moon Digital’den Özlem Dinler, AdColony’den Emre Gönül ve Tooplay’den Barış Doğan idi.
      116:52"
    • Bölüm 3 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Yenilikçi Reklam Teknolojileri"
      20.08.2020 17:00Bölüm 3 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Yenilikçi Reklam Teknolojileri"IAB Sektör Sohbetleri’nin bugünkü yayınında sahibinden.com’dan Banu Barbarosoğlu, Unilever’den Efe Volkan, Sizmek’ten Ekin İlyasoğlu, Mindshare’den Emir Çağlayan, Google’dan Eren Kantarlı ve Reklamstore’dan ve Şencan Özen ile reklam teknolojilerinin dününü, bugününü ve geleceğini konuştuk.
      112:58"
    • Bölüm 2 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Hyper Personalisation"
      16.07.2020 17:00Bölüm 2 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Hyper Personalisation"IAB Sektör Sohbetleri’nde bugün GroupM’den Levent Karabeyoğlu, Çayan Çetin, Haluk Akalp ve Ozan Öke ile "Hyper Personalisation" konusunu ele aldık.
      51:30"
    • Bölüm 1 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Yapay Zeka ve Dijital Pazarlamadaki Kullanımı”
      02.07.2020 17:00Bölüm 1 - IAB TR Sektör Sohbetleri: “Yapay Zeka ve Dijital Pazarlamadaki Kullanımı”IAB Sektör Sohbetleri’nin bu yayınında RTB House’dan Can Tunçer ve Ali Özsüt ile Yapay Zekâ ve Dijital Pazarlamadaki kullanımını konuştuk.
      38:45"

    EN YENİ BÖLÜMLER

    icon_close
    icon_close